Вітаю Вас, Гость Понеділок, 23.10.2017, 02:28
Клуб створений 7 червня 2009 року ГОЛОВНА СТАТТІ ФОРУМ КОРИСНЕ BOSTON BIKE РЕЄСТРАЦІЯ
Форма входу
Меню сайту
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Друзі сайту
Пошук
Наше опитування
Який вид наземного транспорту вам до вподоби ?
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Ремонт велосипеда

ТОП-5 основних поломок велосипеда в подорожі, як з деякими з них впоратись самостійно, який має бути ремнабор, читайте нижче>>>



Хіт-парад велосипедних поломок :
№1 сама несерйозна поломка - прокол камери. Кількість проколів залежить від зношеності покришки і місця подорожі(у південних країнах і на південному сході України основною проблемою велосипедистів стають гострі шпильки рослин).
№2 збій в роботі гальм(знос гальмівних колодок і забрудненість гальмівних тросів і сорочок). Поява цієї несправності залежить від пересіченості рельєфу і погодних умов.
№3 збій в роботі задньої перекидки(поломка, растянутость і забрудненість гальмівних тросів і сорочок). Проблема може бути викликана різними явищами: неакуратною їздою і як результат виламуванням півня, погодними умовами, зносом та ін.
№4 прорив покришок по корду трапляється в основному в результаті зносу або із-за недостатньої накаченности коліс при серйозних навантаженнях(на грунтових дорогах і при навантаженому колесі)
№5 ушкодження обода колеса(тріщини, вм'ятини або розлом навпіл) теж в основному трапляється із-за зносу як самого обода, так і гальм V - brake, які з часом сточують обід.

Зрозуміло, що не усі несправності можна полагодити в похідних умовах і тоді залишається тільки добрести до найближчого веломагазина. Розберемо ті поломки, які легко полагодити самостійно.


Заміна і заклеювання камери

Прокол можна усунути двома способами - замінити або заклеїти камеру. Перший спосіб найбільш швидкий, підходить у випадках, коли погодні умови не найприємніші, якщо ніч і якщо ви спізнюєтеся. Другий - підходить, якщо у вас предостатньо часу, заклеюванням камер можна зайнятися на привалі або удома.


1. Зніміть колесо з велосипеда, закрутіть ексцентрик до упору, щоб випадково не втратити ковпачок або пружинку. Зніміть ковпачок і гайку з ніпеля. Спустіть камеру, якщо вона ще не повністю спущена. Щоб спустити камеру з ніпелем Presto("велосипедні" або " спортивні") спочатку відкрутите круглу гайку вгорі, потім натиснете на неї. Щоб випустити повітря з камер типу Schraeder("автомобільні"), треба натиснути наприклад викруткою на штифт(у верхній внутрішній частині ніпеля).
2. Переконайтеся, що покришка(шина) і камера не прилипнули до обода. Зруште борти покришки до центру обода, щоб максимально підвести її. Якщо покришка вільна, не прилипнула ніде до обода, її легко можна буде зняти руками. Інакше, треба з одного боку поставити бортировки(спеціальні пластикові лопатки, які в польових умовах можна замінити ложкою). Акуратно піднімати покришку, щоб не пошкодити камеру у іншому місці.
3. Коли покришка у вас з одного боку буде підведена, можна витягнути камеру. Перш ніж встановити нову камеру, слід уважно оглянути покришку(усередині, зовні і шпильки протектора) і промацати рукою, щоб визначити, через що стався пробій, іноді для цього треба повністю знімати покришку з обода. Видаліть все, що налипнуло на покришку.
4. Тепер встановимо камеру. Злегка її підкачайте, щоб було легше встановлювати(це запобіжить скручуванню або ушкодженню камери). Встановіть ніпель в отвір в ободі. Засуньте іншу частину камери під покришку, перевіряючи, щоб вона ніде не перекрутилася. Контролюйте, щоб ніпель не згинався.
5. Відігніть пальцями покришку повертаючи її в первинне положення. Якщо не виходить, випустите трохи повітря з камери і використайте бортировки для установки останніх 20-30 см. Залишається тільки накачати камеру і встановити колесо на велосипед.

Для усунення проколу або прорізу потрібний спеціальний набір, в якому зазвичай є клей, латочки, наждачний папір. Завжди перед початком поїздки перевіряйте, щоб клей був не зіпсований.

1. Перше, що треба зробити - визначити місце проколу. Наповніть камеру повітрям і піднесіть до вуха. Якщо місце проколу можна визначити на слух, відмітьте його або запам'ятайте. Якщо на слух визначити не виходить, опустіть накочену камеру у воду і стежте, де з'являться пухирі. Коли визначили місце, прикроюйте діру пальцем і продовжуйте перевіряти, на випадок, якщо прокол не в одному місці.
2. Витріть досуха камеру і злегка потріть місце проколу наждаком. Натирайте ділянку більше, ніж розмір латочки.
3. Нанесіть клей рівним шаром на ділянку камери, на яку накладається латочка(краще трохи виходячи за передбачувані розміри латочки) і злегка підсушите, щоб місце стало липким.
4. Для застосування латочок також є спеціальні інструкції - це можуть бути гумові латочки або з іншого матеріалу з фольгою(зніміть фольгу, але не торкайтеся до відкритої частини латочки). Притисніть латочку міцно до ділянки над проколом і потримаєте 2-3 хвилини.
5. Клей повинен сохнути хвилин 10-20. Потім наповните камеру повітрям і перевірте, як накладена латочка, чи не відліпає, чи не здувається камера.

Регулювання гальм V - brake

Спершу необхідно перевірити, що обода не погнуті і троси не перетерті.
Оптимальний стан гальм V - brake: гальмівні колодки рівномірно і повністю підступають до обода на відстань 2-3 мм, ручка гальма при нажиманні відстає від руків'я керма на 2-2,5 см
Якщо необхідно трохи відрегулювати положення гальмівних колодок, це можна зробити, покрутивши валик кріплення троса(розташований біля гальмівної ручки). Якщо гальмівні ручки ходять дуже туго, слід почистити, а якщо не допомагає, то замінити троси і сорочки.
Якщо відстань між гальмівними колодками і ободом занадто маленька(гальма притирають) або велика(гальмівні ручки дістають до керма, а колодки не гальмують), то регулювання необхідно здійснити в два етапи - відрегулювати натягнення гальмівного троса і натягнення пружини, що відводить.

Для регулювання троса необхідно:
1. Відкрутити болт-затиск троса(зазвичай ключем-шестигранником) не повністю, а тільки щоб трос вільно рухався.
2. Встановити гальма на правильній відстані від обода за допомогою натягнення пальцями або плоскогубцями троса.
3. Затягнути болт-затиск троса до упору, контролюючи, щоб гальмівна ручка не була такою, що запала

Також привести положення колодок в правильне положення можна за допомогою регулювання пружини, що відводить. Викручувавши регулювальний гвинт, ми підтягує колодки до обода, закручувавши - послабляємо і відводимо від обода.

Налаштування перемикачів швидкостей(передач)

Неполадки в перемиканні швидкостей проявляються такими симптомами: неможливістю вільного перемикання передач, спадає ланцюг, з'являються сторонні звуки.

Налаштування передньої перекидки
Налаштування передньої перекидки робиться за допомогою регулювання 2-х гвинтів, які знаходяться на верхній частині механізму перемикання. Зазвичай гвинти підписані буквами Н(high) і L(low).
1.Встановити ланцюг на маленьку зірку попереду і найбільшу ззаду. Обертайте регулювальний гвинт так, щоб ланцюг встановився на відстані максимум 0,5 мм від внутрішньої частини планки переднього перекидання і не терлася об неї.
2.Встановіть ланцюг на велику зірку попереду і маленьку ззаду. Обертайте регулювальний гвинт " H" так, щоб ланцюг встановився на відстані максимум 0,5 мм від зовнішньої частини планки переднього перекидання і не терлася об неї.
3.Встановіть ланцюг на середню зірку попереду і найбільшу ззаду. Обертайте регулювальний гвинт у закріпленого на кермі перемикача передніх передач(манетки) до тих пір, поки ланцюг не стане в положення до 0,5 мм від внутрішньої частини планки переднього перекидання.
4.Після того, як регулювання проведене, необхідно попереключать швидкості, щоб перевірити, що все зроблено правильно. Якщо залишилася нечітка робота перекидання підрегулювати можна таким образом:
Проблема Як усунути
при перемиканні з середньою на велику зірку ланцюг спадає закрутити регулювальний гвинт " H" за годинниковою стрілкою (приблизно на 1/4 обороти)
при перемиканні на маленьку зірку попереду ланцюг спадає закрутити регулювальний гвинт "L" за годинниковою стрілкою(приблизно на 1/2 обороти)
погано перемикається ланцюг з середньої зірки на велику(зіскакує) ослабити регулювальний гвинт "H" проти годинникової стрілки(приблизно на 1/8 обороту)
погано перемикається ланцюг з середньої зірки на маленьку(не скидається) ослабити регулювальний гвинт "L" проти годинникової стрілки(приблизно на 1/4 обороту)
на великій зірці ланцюг видає сторонні звуки(притирає об внутрішню частину планки перекидання) закрутити регулювальний гвинт "H" за годинниковою стрілкою(приблизно на 1/8 обороту)
на великій зірці ланцюг видає сторонні звуки(затирає об зовнішню частину планки перекидання) ослабити регулювальний гвинт "H" проти годинникової стрілки(приблизно на 1/8 обороту)
при перемиканні з великою ланцюг пропускає середню зірку і відразу падає на маленьку ослабити регулювальну гайку біля манетки на кермі проти годинникової стрілки (на 1 або 2 обороту)
ланцюг затирає об внутрішній частина планки перекидання на середній зірці попереду і великий ззаду закрутити регулювальну гайку біля манетки на кермі за годинниковою стрілкою (на 1 або 2 обороту)

Після того, як ви провели регулювання, прокрутіть педаль і перемкніть швидкості, щоб перевірити, що ви усе зробили правильно.

Налаштування заднього перекидки
Налаштування заднього перекидання також робиться за допомогою регулювання 2 наполегливих гвинтів, які знаходяться на задньому перекиданні і зазвичай підписані буквами Н(high) і L(low) і натягненням перекидочного троса.
1. Встановіть ланцюг на найменшу зірочку на касеті. Обертайте болт " Н" так, щоб направляючий ролик перекидання став в одну площину, співпадаючу із зовнішнім краєм маленької зірочки.
2. Встановіть ланцюг на найбільшу зірочку на касеті. Обертайте болт " L" так, щоб направляючий ролик став по центру найбільшої зірочки касети. Попереключайте по черзі передачі і перевірте, щоб направляючий ролик був як можна ближчий до зірочок, але ні на одній з передач не стикався із зубами зірочок касети. Якщо таки він притирається до касети, то відрегулюйте відстань регулювальною гайкою(знаходиться або на кермі біля основи перемикача або у самого перекидання). Обертаючи її за годинниковою стрілкою ви збільшуєте відстань, проти - наближаєте до зірок.
Проблема Как устранить
при переключении с маленькой звезды на большую цепь не переходит на следующую передачу открутить регулировочную гайку «В» против часовой стрелки
при переключении с маленькой звезды на большую цепь перескакивает через передачу открутить регулировочную гайку «В» по часовой стрелке
при переключении с большой звезды на маленькую цепь не переходит на следующую передачу открутить регулировочную гайку «В» против часовой стрелки
при переключении с большой звезды на маленькую цепь перескакивает через передачу открутить регулировочную гайку «В» по часовой стрелке


Ремнабор
Ремнабор формується залежно від тривалості і дальності поїздки.
Необхідний мінімум інструментів :