Вітаю Вас, Гость Понеділок, 23.10.2017, 02:28
Клуб створений 7 червня 2009 року ГОЛОВНА СТАТТІ ФОРУМ КОРИСНЕ BOSTON BIKE РЕЄСТРАЦІЯ
Форма входу
Меню сайту
Календар
«  Серпень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Друзі сайту
Пошук
Наше опитування
Який вид наземного транспорту вам до вподоби ?
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2011 » Серпень » 28 » 28 серпня 2011 Велоквест в Долині
11:32
28 серпня 2011 Велоквест в Долині
Дата - 28 серпня 2011 року
Місто – Долина
Орієнтовна протяжність маршруту - 15-20 км.
Старт – 12.00
Довідка за тел. 0347725230, 0664815170

деталі також на сайті: http://velo-stalker.if.ua
Кожен учасник команд отримає фірмову футболку «Велоквест. Долина 2011» та значок. Буде організоване польове гаряче харчування всіх велосипедистів, нагородження переможців цінними подарунками та цікава розважальна програма в рамках святкування Днів міста Долина.
З собою потрібно мати велосипед, позитивний настрій та прагнення до перемоги

ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ КВЕСТ-ГРИ

1. Основні положення:
1.1. Квест – це інтелектуально-динамічна гра, яка полягає у проходженні командою вказаного маршруту і передбачає виконання спеціальних завдань.
1.2. Положення про змагання готує та затверджує організація, що проводить цю гру.
1.3. Маршрут квесту складається з Контрольних Пунктів (КП) та відрізків між ними. Для проходження маршруту команда зобов’язана відвідати всі КП. Відрізки між контрольними пунктами кожен учасник команди долає на велосипеді.
1.4. У встановлений час старту, учасники команди отримують завдання, в якому зашифрований перший КП.
1.5. Відгадавши завдання, команда направляється до контрольного пункту (КП). Там знаходить наступне завдання (або їм передає його агент). І так до фінішу.
1.6. Всі завдання, які команда має виконати під час квесту діляться на два типи:
- основні завдання – ті завдання, які команди мають вирішити для того, щоб знайти наступний КП;
- бонусні завдання – ті завдання, які даватимуться агентами учасникам команд на деяких КП, за кращий або гірший рівень виконання яких даватимуться бонусні бали.

2. Організаційна структура
2.1. В організації КВЕСТУ беруть участь Оргкомітет і Агенти.
2.2. Оргкомітет – це група організаторів, затверджених протоколом організації, що проводить змагання. У їхні завдання входить – підготовка маршруту, перевірка і доступ команд до участі в змаганнях, координація роботи агентів, перевірка дотримання командами даних правил та Положення. Будь-які спірні питання, які виникли під час змагань вирішує Оргкомітет.
2.3. Агент – особа, безпосередньо пов’язана з організаторами, які контролюють виконання попереднього завдання і видають наступне. У випадку виникнення спірних моментів остаточне рішення за членами Оргкомітету, які можуть бути одночасно і агентами.
2.4. Гра може бути зупинена за рішенням Оргкомітету.
2.5. Всі рішення Оргкомітету обговоренню не підлягають
2.6. Оргкомітет не несе ніякої відповідальності за стан учасників під час гри, а також за майно учасників.
2.7. Можливі помилки в завданнях – теж є невід’ємною частиною гри.

3. Учасники гри
3.1. До участі в грі допускаються учасники, які вчасно подали заявку на участь, яке обумовлене в Положенні.
3.2. Вік учасників, які беруть участь у КВЕСТІ має бути більшим за 18 років.
3.3. Учасники формують команди у складі 3-5 гравців.
3.4. Учасники змагань зобов’язані:
- коректно вести себе по відношенню до учасників інших команд;
- повідомити Оргкомітет про своє рішення припинити участь в грі, якщо таке рішення було прийняте;
- виконувати завдання способами, які не загрожують життю чи здоров’ю гравців, інших осіб;
3.5. Кожна команда добровільно обирає собі капітана. Капітану команди для виконання такої функції на день старту має бути не менше 18 років.
3.6. Капітан команди відповідає за дисципліну членів команди.
3.7. Результат проходження маршруту визначається за сумою часу проходження та одержаних штрафних і бонусних балів (хвилин).
3.8. Час проходження командою маршруту враховується тільки в разі прибуття на фініш всіх зареєстрованих учасників команди. Якщо команда приходить на фініш без одного учасника, вона займає місце після всіх команд, які фінішували повним складом.
3.9. На КП, де є Агент, наступне завдання видається тільки після того, як прибув останній учасник команди.

4. Заборонено
4.1. Порушувати правила дорожнього руху.
4.2. Обмінюватись завданнями між командами.
4.3. Навмисне нищити, руйнувати, погіршувати доступ, переміщувати підказки на КП.
4.4. Розділятись учасниками команди більше ніж на 200 метрів між крайніми учасниками.

5. Заключні положення
5.1. Подаючи заявку на участь у квесті учасники погоджуються з тим, що за все, що може трапитись з ними в процесі гри, Оргкомітет ніякої відповідальності не несе.
5.2. Всі гравці відмовляються від будь-яких матеріальних або інших вимог і претензій на адресу Оргкомітету КВЕСТУ, а також на адресу інших учасників.
5.3. Команди, які порушують правила, дискваліфікуються на поточну гру.

З повагою,
Оргкомітет.
Переглядів: 319 | Додав: BRAVE | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]