Вітаю Вас, Гость Четвер, 25.04.2024, 20:49
Клуб створений 7 червня 2009 року ГОЛОВНА СТАТТІ ФОРУМ КОРИСНЕ BOSTON BIKE РЕЄСТРАЦІЯ
Форма входу
Меню сайту
Категорії розділу
Друзі сайту
Пошук
Наше опитування
Який вид наземного транспорту вам до вподоби ?
Всього відповідей: 124
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Перед першим виїздом

Ви — щасливий власник велосипеда. Ось він стоїть — новенький, чистий (поки що) і блискучий. Хочеться як найшвидше вивезти його у двір, сісти та поїхати. Але спочатку треба підготувати його до поїздки.

Регулювання велосипеда по росту

Припустімо, що під час купування розмір рами був обраний вірно. Тепер, для комфортного та безпечного катання, потрібно відрегулювати сідло та кермо по росту велосипедиста. Починати слід із сідла.

Висота сідла — повинна бути такою, щоб нога вільно діставала п’ятою до педалі у найнижчому положенні (Н), при цьому нога повинна бути повністю випрямленою. Звісно, перед регулюванням треба обрати взуття, у якому ви кататиметесь. Якщо сідло встановлено занадто низько, то м’язи ніг не зможуть працювати в оптимальному режимі, що швидко приведе до виснаження; якщо ж сідло встановлено занадто високо, то на велосипед буде важко залізти і злісти, а під час їзди нога не буде діставати до педалі.

Нахил сідла — залежить тільки від особистих уподобань та переваг. Декому подобається, щоб носок сідла був трішки піднятий, а іншим, навпаки, хочеться його трохи нахилити до низу. Якщо занадто сильно задирати вгору, то при їзді можливий дискомфорт у області промежини, а занадто сильно опущений носок сідла може призвести до швидкого виснаження рук, адже велосипедист буде опиратись руками. Спочатку спробуйте встановити сідло горизонтально, а потім, в процесі їзди, підберіть найбільш комфортне положення.

Горизонтальне положення сідла — повинно бути відрегульване так, щоб відстань від носка сідла до виносу (L) було рівне відстані від ліктя до кінчиків пальців.

Візьміть до уваги! Обов’язково перевірте, щоб підсідельний штирь був вставлений у трубу рами не менше 5-6 см. На підсідельному штирі нанесені мітки, які вказують цю мінімальну глибину. Якщо при комфортному положенні тіла ці мітки знаходяться вище верхнього зрізу підсідельної труби, то варто купити довший підсідельний штир.

Регулювання керма

Не всі велосипеди мають можливість регулювання керма у достатньо широкому спектрі. Так, на велосипедах з безрізьбовими кермовими колонками (AHeadSet) кермо можна підняти лише на декілька сантиметрів, встановивши проставляючі кільця. Зменшити висоту керма на таких велосипедах можливо, тільки встановивши виніс з іншою геометрією, або встановити виніс з можливістю регулювання. Висота керма залежить від тої посадки, в я якій ви їздитимете. Якщо ви хочете їздити по автомобільним дорогам, то висота керма повинна бути такою, щоб спина велосипедиста була нахилена в положенні під кутом приблизно 30о по вертикалі. Якщо кермо встановлене занадто високо, то рух вгору стає важчим, а із занадто низько встановленим кермом важче контролювати обстановку на дорозі. Для шосейних велосипедів посадка повинна бути нижчою.

Перевірка справності перед виїздом

Щоб поїздка принесла задоволення, і не зіпсувалась несподіваними поломками або травмами, не полінуйтесь перевірити справність велосипеда (це забере не багато часу). У Правилах Дорожнього Руху сказано, що водій зобов’язаний перевіряти перед виїздом і забезпечувати у дорозі справний технічний стан транспортного засобу. Оскільки велосипед являє собою справжній транспортний засіб, а велосипедист — водій, то необхідно виконувати усі правила, що відносяться до технічного стану велосипеда.

  • Відповідно до цього, перед кожним виїздом на велосипеді потрібно перевіряти справність гальм та кермового управління.

  • Переконайтесь, що кермо закріплене у виносі, а кермова колонка не має люфта.

  • Перевірте надійність кріплення підсідельного штиря у трубі рами.

  • Натисніть і відпустіть гальмові руків’я декілька разів. Вони не повинні впиратись в руків’я керма. Перевірте, що гальмові колодки обідкових гальм прилягають до ободів всією поверхнею.

  • В гідравлічних гальмах перевірте відсутність протікання гальмівної рідини.

  • Для обідкових гальм — прокрутіть колеса при відпущених гальмах, переконайтесь, що гальмівні колодки не торкаються ободів та покришок.

  • Перевірте тиск у шинах.

  • Якщо планується поїздка в темний час, то перевірте справність освітлювальних пристроїв.



Джерело: http://velo-stalker.if.ua/articles/2-all/16-before-departure
Категорія: Мої статті | Додав: BRAVE (13.10.2011) | Автор: Kawai_babai W
Переглядів: 1080 | Теги: Велосипед, перед першим виїздом | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]